vineri, 10 octombrie 2014

Rock Halloween 30% cu ieftine

Halloween!! E una dintre sarbatorile mele preferate, de cand eram in generala si faceam la scoala petrecere si toti ne cautam sau ne faceam costume. Dovlecii cu fete hidoase sau zambitoare erau nelipsiti. Pentru weekend am deja programate vreo 2 petreceri de Halloween si nu merg fara sa ma maschez. Nu va spun ce costum am, pentru ca le-am zis prietenilor ca va fi o surpriza. Aceasta bluzita  asi pune-o pe mine =D  


Deci, daca mergeti la o petrecere de Halloween si inca nu stiti ce costum sa imbracati, va invit sa va folositi de armele cele mai de pret in astfel de situatii: imaginatia si indemanarea.
In noaptea de Halloween costumele traditionale sunt cele de monstri, demoni, fantome, vampiri si alte creaturi ale intunericului, deci poti sa te costumezi destul de usor. E de ajuns sa te imbraci in negru, sa-ti faci singura o masca din carton colorat, dantela neagra si sa-ti cumperi niste cornite sau o mantie. Deci pe langa bluzita ,pun si acesti pantalonasi 
Voi ce faceti de Halloween? Sau nu sunteti fanele acestei sarbatori? sper ca v-am convins sa intrati aici :) Fashion Lovers

IT IS SHEINSIDE ANNUAL SHOPPING CARNIVAL TIME.

3 Gifts For You !

Full Of Surprises!

1,Aha!Spooky Deal!(Oct8-Nov.2)

2,OMG!Endless Surprises!(Nov.3-Dec.1)

3,Whoopee! Upcoming 2015(Dec.2--Jan.3,2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu