vineri, 19 decembrie 2014

Mos Craciu vine cu oferte ,cumperi un produs primesti un produs

          Crăciunul din suflet ne aduce pacea, apoi vin facturile de 10 ori mai mari decât astă vară. Da' nu-i bai, că o să ne strângem toți în jurul bradului cumpărat la suprapreț și-o să cântăm colinde, cu ușa închisă la sufragerie, ca să nu ne-audă colindătorii pe care nu vrem să-i primim în casă, pentru că nu vrem să ne înjure că le-am dat prea puțini bani. Dar avem oferte la Sheinside de 40% reducere , grabiti-va este ultima saptama plus ca vii si cumperi un produs si primesti unu asa da Mos darnic . pai nu ? de exemplu cu sa ii rezisisti la acest  Pulover imi place foarte mult si il recomand cu mare placere US$25.00 US$20.00(Sale)






 Pulover Pulover
si peste acesta ca tot este sezonul de mergem de sarbatori la munte merge aceasta  Hainuta de asemenea calduroasa si culoarea ei este la moda mai ales in randul adolescentilor , eu una pentru fiica mea deja am optat s-o cumpere  Anul acesta, Mos Nicolae este mai generos ca oricand In desaga lui incarcata gasim reduceri US$45.55US$27.33(Sale)

 Haina Haina
New Arrivals

BUY 1 GET 1 50% OFF

Scarves 40% OFF

LAST One Week

Date:DEC/18-DEC/25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu