miercuri, 17 septembrie 2014

La multi puiul meu !!

Iar eu am fost foarte emotionata cand am constientizat ca “baietelul nostru-i mare!” Chiar e mare! Si timpul chiar trece atat de repede! 
La multi ani puiul mamii drag! Sa-ti dea Dumnezeu tot ce e mai bun pe lume. Te vom iubi mereu si vom fi alaturi de tine. 






















Baiatul meu implineste 13 ani(17 septembrie) (Doamne tine-l sanatos)
Pentru el mi-am semnat viața pentru a face a 3-a cezariana pentru a ma împlini și să-mi treacă șocul morții băiețelului care mi-a murit la 5 saptamâni 
La mulți ani! sufletul lui mami tău te iubește nemărginit !


Big sale for sexy bodycon and v-neck dresses for you.

They will absolutely make you stunning!


$3 OFF OVER $30
$6 OFF OVER $50
$12 OFF OVER $80

Ends:Sep/19

Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu